mandag den 7. oktober 2013

Billeder fra Tanzania

Jacob ville gerne se pæn ud til Tanzania, så jeg ordende lige hans frits.  

Lejligheden skulle se pæn ud til det fine besøg fra Danmark, så dagene inden stod på hovedrengøring. 
Hjemme ved Søster Sarah-Pia blev der som sagt holdt fest, og vi skulle selvfølgelig også deltage i festlighederne, heldigvis tog denne søde pige og hendes veninde mig i hånde og guidede mig igennem Afrikas tropiske rytmer.   

Efter festlighederne afholdte vi møde i Søster Sarah-Pias stue, angående de workshops, som skal afholdes på Pastor Fred og Cornerstone.  

Efter mødet spiste vi lækker lækker mad. 

Der var bestemt ikke noget at klage over angående hotellet: dejlig seng, minikøleskab og et dejlig VARMT bad - hvad mere kan man ønske sig. 


En delikatesse i Tanzania er blandt andet græshopper, som man rister med salt. Ikke lige det bedste i verden når man tænker over hvad det egentlig er, men ellers smager det meget lige som danske flæskesvær. 















Middag efter kirke og søndagsskole.








Skønne skønne udsigter! Jeg kunne have stået der i timevis. 
                                 
Anders og Line, som er volontører i Tanzania, havde inviteret os på middag den sidste aften, vi håber meget, at vi kan gengælde gestusten, når de skal hjem og skal igennem Uganda :) 

1 kommentar:

  1. Hei. Takk for kjempehyggelig lesning. Jeg er også med å støtter en barneskole like ved Masaka. Kom gjerne innom å besøk/lik siden vår: https://www.facebook.com/KariNurserySchool/#

    SvarSlet